Here we go again!

Nu kände jag att det är dags för att blogga igen!
Sist jag bloggade var för ungefär två år sedan och då handlade det mycket om inredning.
Efter detta har det inte hänt så väldigt mycket i mitt liv. Jag bor kvar i samma lägenhet, tillsammans med samma underbara kille och jobbar kvar på samma jobb. Men 2012 är mitt år så nu ska det hända grejer!

Jag är ju en person som ändrar mig väldigt ofta så tyvärr är det aktuellt med helrenovering av lägenheten för tillfället. Jag tycker ju att det är väldigt roligt men det tar sådan tid och kostar alldeles för mycket pengar ;)

Till hösten ska jag förmodligen börja studera. Personalvetare vill jag bli (just nu i alla fall..) men mycket kan hända!

Just nu ska jag åka hem från jobbet. Kvällen har spenderats i sällskap av en av de mest fantastiska tjejerna i världen:



http://sarabs.webblogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0