Måndagar alltså..

Det är ett himla flängande på mig just för tillfället. Helgen var fullspäckad med två födelsedagsfiranden och en heldag i Ullared. Packa upp det jag hade köpt fanns inte på kartan så det hade jag tänkt ta i lugn och ro ikväll. Men riktigt så blir det ju inte ;)
Mamma ska hämtas på hundkurs och sen blir det att åka upp till min karl som befinner sig på akuten efter att ha skadat benet..
Det roligaste är att min sambo och familj alltid säger att jag måste lära mig att ta det lugnt men jag skulle inte säga att de hjälper till, haha!
Ledig torsdag och fredag i alla fall och jag är nog den som älskar klämdagar mest i världen just nu!

Återkommer när det finns tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0